Nie jesteś zalogowany

7. Prywatne wiadomosci

Drogi gościu, witaj na BiteFight PL. Jeśli jest to twoja pierwsza wizyta, zapoznaj się z Pomocą. Wyjaśni ci jak działa forum. Musisz się zarejestrować, aby w pełni korzystać z możliwości forum. Kliknij tutaj, aby sie zarejestrować lub kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o procesie rejestracji. Jeśli się zarejestrowałeś, proszę się zalogować.

7. Prywatne wiadomosci

Wyslanie prywatnej wiadomosci do innych uzytkowników forum jest sposobem prywatnej komunikacji. Znajdziesz tu funkcje podobne jak w Twoim kliencie e-mail.

Bedziesz widzial wszystkie wiadomosci w wybranym folderze. Domyslnie bedzie wyswietlone 10 wiadomosci na strone.

Dla kazdej wiadomosci podane sa nastepujace dane:

  • Temat
  • Autor wiadomosci
  • Data wiadomosci
  • Status wiadomosci:
    • przeczytana/nieprzeczytana (moze byc widziana jako ikona i pogrubiony tekst. Mozesz równiez sprawdzic w skrzynce nadawczej czy wiadomosc zostala przeczytana.)
    • Odpowiedziana/Przeslana
  • Odbiorca wiadomosci (Skrzynka nadawcza)

Funkcje

  • Czytanie wiadomosci:

    Kliknij na tytul wiadomosci, a bedziesz mógl przeczytac wiadomosc ponizej listy wiadomosci.

  • Oznacz wiadomosci jako przeczytane:

    Poprzez podwójne klikniecie ikony, mozesz ustawic wiadomosc jako przeczytana lub nieprzezytana.

  • Nowa wiadomosc / odpowiedz / przeslij dalej:

    Przyciski nad i pod lista wiadomosci daja mozliwosc napisania nowej wiadomosci. Jesli wybrales wiadomosc, mozna ja bezposrednio przekazac dalej lub odpowiedziec na nia. Jesli prowadzisz konwersacje, jej historia bedzie wyswietlona ponizej. Tworzenie nowej wiadomosci dostarczy takiej samej funkcjonalnosci jak pisanie nowego postu. W trakcie wpisywanie odbiorcy otrzymasz liste mozliwych uzytkowników na forum.

  • Edytuj wiadomosc:

    Tak dlugo jak odbiorca wiadomosci nie przeczytal jej mozesz ja edytowac.

  • Zapisz wiadomosc jako szkic:

    Tak samo jak w kliencie e-mail, mozesz równiez zapisac szkice swoich wiadomosci, wiec mozesz zmienic je i wyslac pózniej. Wiadomosci te sa automatycznie zapisywane w folderze szkiców

  • Przenies wiadomosc:

    Opcja ta pozwala na przeniesienie jednej lub wiecej wiadomosci do innych folderów (wybierajac kilka).

  • Pobierz wiadomosc

    Mozesz równiez pobrac wiadomosci ze wszystkimi zalacznikami.

  • Usun wiadomosc
  • Wybierz wiadomosc
  • Utwórz folder / Zmien nazwe folderu / usun folder:

    Mozesz równiez tworzyc foldery aby zarzadzac swoimi wiadomosciami. Mozna to osiagnac klikajac "Zarzadzaj folderami".

  • Uzycie miejsca:

    Zaraz ponizej listy folderów, które pozwalaja Ci na zarzadzanie prywatnymi wiadomosciami, znajdziesz pasek z informacja o calkowitym uzyciu miejsca.
    Jesli limit zostanie osiagniety, bedziesz musial usunac stare wiadomosci aby móc otrzymywac lub pisac nowe wiadomosci.

« 6. Forum

8. Moderacja »